пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Народні прислів'я про вербу і калину



ПРИСЛІВЯ.
Народні про вербу і калину.
.
.
.
Калинова сопілка розрадить, коли гірко.
.
Без кошика з лози – не несуть святити паски.
.
Міцні кошики з лози несуть лісові дари.
.
Щедрі гостини, як вареники з калини.
.
Гостям в хаті тісно, як колискова настоянка і пісня.
.
Калинові пироги – здоров’ю не вороги.
.
Компот з калини – здоров’я для родини.
.
Завбачлива господиня до Благовіщення калину тримає.
.
Гнучка, як верба поки дівка молода.
.
Гарна господиня калиновим стрічкам майстриня.
.
У ледачих руках і вербова лоза не гнеться.
.
Хто з калиною знається, той в здоров’ї купається.
.
Буде гучна гостина, як настоялась калина.
.
Як вареники з калиною, то й здоров’я з людиною.
.
Кутя з калиною – здоров’я з родиною.
.
Не я бю, верба б’є – від нині за тиждень Великдень.
.
Гойдалочки вербові при сутінках казкові.
.
Якби не гнучка верба, не знала б стрімкості і стріла.
.
Крісла із лози – цікаві вечори.
.
Де лелека гніздо в’є, там верба у пригоді стає.
.
Як іншого виходу немає, вербова лоза уму-розуму навчає.
.
Писанки в лозиновій корзині – Великдень на Україні.
.
Гарна, як Намисто червоне, як калина положить.
.
Дівчата-хуторянки, як калини у тапках.
.
Червоне намисто, як калина зір пестить.
.
Клина, як дитина і літній людині зір звеселяє.
.
Весела вдача, як калина в тузі душу звеселяє.
.
Великдень без вербових котиків – не буває.
.
Лаврами вінчали переможців, а божого сина – вербові гілки прості.
.
Як мітла із верби – чисте подвір’я і стежки.
.
Дубовий віник добрий у душі, я вербовий, як шана бабусі.
.
Вербова лоза піднімає й ледачого пня.
.
Кетяги калини для здоров’я людини.
.
Де калинові вінки – часті гості парубки.
.
Калину і мак – не згордує козак.
.
Страви з калиною гожі, коли свати на порозі.
.
Як зацвіла верба – не за горами сівба.
.
Легковажній дівчині і калинова врода не в поміч.
.
Калиновим мостом йти легко і просто.
.
Калина для мікробів яд, а для здоров’я – лад.
.
Де у дворі калина – там порядна родина.
.
Вірність лебедина – гарна, як калина.
.
Хто калину ламає – щастя не має.
.
Гарна калина, як рідна ненька Україна.
.
Бузок і калина – пам’ять для сина.
.