пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

ПЛАН РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУП ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ НА 2011-2012 Н.Р.



РОБОТИ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУП ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ НА 2011-2012 Н.Р.
Керівник методоб'еднання: Красняк Ганна Дмитрівна
м. Ужгород 2011-2012 н.р

У 2010-2011 н.р. вихователі ГПД продовжували працювати над проблемним питанням: «Організація та проведення навчання і виховання учнів ГПД». * ' *
Протягом року забезпечувалися найсприятливіші умови для дитячого дозвілля. На шкільній території є фізкультурно-оздоровчі й ігрові майданчики, пісочниці, гірки, доріжки для прогулянок, альтанки, навіси від дощу і снігу, лави для відпочинку, зелені насадження, квіти.
Особливої уваги заслуговували ігри на свіжому повітрі.
Свою освітню діяльність методоб'єдняння вихователів груп продовженого дня орієнтуватиме на відповідність таким критеріям:
    Встановлення активної о партнерства вихователів груп продовженого дня з вихователями ГПД міста;
    Розвиток сприятливого професійного середовища;
    Організація активного і безпечного дозвілля учнів;
    Впровадження інноваційних технологій в дозвіллі та навчанні вихованців.
20-го грудня 2010 р. успішно проведено відкрите заняття вихователем ГПД Повханич О.М. на тему: «Святий Миколай - приклад наслідування доброти і милосердя».
22 квітня 2011 р. успішно проведено відкрите заняття вихователем ГПД Красняк Г.Д. на тему: «Звичаєво-обрядові традиції зустрічі весняних свят. Великдень у православних християн».
Головним напрямком роботи методичного об'єднання у 2010-2011 н.р. будуть такі питання:
1.    Моральне виховання особистості;
2.     Забезпечення високої мотивації саморозвитку дитини;
3.     Самостійна, дослідницька, творча діяльність;
4.     Розробка та запровадження заходів щодо формування інноваційної , діяльності;
5.     Створення психологічно-комфортного оточення у колективі;
6.     Стимулювання пошуку та запровадження ефективних нововведень.
Вихователі методоб'єднання у 2011-2012 навчальному роцьі продовжать роботу по підвищенню своєї педагогічної майстерності. Двічі у навчальному році вихователі приймуть участь у педагогічних виставках передового педагогічного досвіду (серпень, березень), у педагогічних чийй^Шях на тому «Реалізація інновацій у навчально-виховному процесі (січень 2012) ».
Всередині методичного об'єднання працюватиме творча група вихователів з питань впровадження інтерактивних форм і методів проведення виховних занять у початкових класах.

1.         ^Ацаліз стану навчально-виховного процесу за 2010-2011 н.р. Красняк
Г.Д.
2.           Опрацїовання інструктивно-методичних матеріалів з питань
організації навчально-виховної роботи в ГПД Черкащина Е.А.
3.           Розподіл доручень між членами методичного об'єднання.
і
1.        Методика органі > щії та проведення сучасного виховного заходу в
ГПД Красняк Г.Д.
2.         Відкриті виховні заняття:
«Конкурс на кращий малюнок «Танок осіннього листя» » (20.10.2011, Красняк Г.Д.).
«Хліб - народне добро. Бережи його». (21.10.2011, ГІовханич О.М.).
3.  Підготовка до виставки дидактичного роздаткового матеріалу.
1.                    Обмін досвідом роботи «Круглий стіл».
2.                     Огляд новинок методичної літератури. (Арабська М.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи).
3.                     Відкрите заняття «Великдень». (Павлючок С.М.)

Заходи з підвищення фахової майстерності вихователів-педагогів:
1.    Відвідувати міські методичні об'єднання вихователів ГПД, виступати з
' обміну досвідом роботи.
2.     Кожному з членів м/о, що має власні педагогічні надбання виступити із
доповіддю про свій досвід роботи.
3.     Ознайомити колег з досвідом у ході проведення відкритих виховних
заходів, взаємовідвідування самопідготовок.
4.   іНа засіданнях м/о знайомити колег із новинками методичної літератури.
5.     Створити творчу групу з питань впровадження в навчально-виховний
процес інтерактивних форм і методів навчання.
6.     Ознайомитись з моніторингом навчальних досягнень учнів 2-3 класів з
основ наук.
7.     Активізувати методи роботи щодо ліквідації прогалин у знаннях,
уміннях та навичках учнів.
РОЗДІЛ IV
Проблемні питання, над вирішенням яких поглиблено працюють члени м/о:
1.     Рошко І.М. - вихователь ГПД, освіта вища, викладач історії. Проблемне питання: «Вдосконалення навчально-виховного процесу в умовах ГПД».
2.     Красняк Г.Д. - вихователь ГПД, освіта вища, викладач історії та суспільствознавства.
Проблемне питання: «Національно-патріотичне виховання юних громадян України на основі народознавчих традицій та урізноманітнення дійового зв'язку з природнім і соціальним оточенням».
3.     Павлючок С.М. - вихователь ГПД, освіта вища, викладач. Проблемне питання: «Правильне чергування розумових і фізичних навантажень в ГПД».
І

4.     Повханич О.М. - вихователь ГПД, освіта вища, український філолог. Проблемне питання: «Виховання свідомої, хорошої поведінки дітей, потреби виконувати правила поведінки в школі, доброго співжиття в класному колективі».



Продовжуючи традиції, які склалися в школі та враховуючи тенденції освіти, відповідно до річного плану роботи школи у 2011-2012 н.р., м/о передбачає проведення таки., заходів:
1.    Святкування «Дня осені» (жовтень).
2.     Свято Миколая (грудень).
3.     Місячник з безпеки руху «Увага! Діти на дорозі!» (вересень).
4.     ^иждень відкритої виховної години (жовтень).
5.     Новорічні свята (30-31 грудня).
6.     Різдвяні свята (6-7 січня).
7.     Виставки ГПД (грудень, березень).
8.     Педчитання (лютий, квітень).
9.     Виставка зошитів (березень).
10.                          Ранок      «Материнська свята доброта» (травень).
11.                                      Тиждень      відкритих само підготовок (квітень).
12.Олімпіади «Сильні, сміливі і спритні» (березень-травень).
4.10.2011 - Лідер - 20 школа. 6.12.2012-ЗОШ №10. 7.02.2012-ЗОШ №21.